Včelaření

Vše o včelaření, hmyzu, ...
Uživatelský avatar
PermaWeb
Příspěvky: 823
Registrován: 08 bře 2010 11:20

Včelaření

Příspěvek od PermaWeb »

Uloženo uživatelem Renata Krmelová 24.Srpen.2010 v 14:01


 


Pokud bych chtěla od jara včelařit, poraďte prosím, s čím po nastudování teorie konkrétně začít.


Renata


Uživatelský avatar
PermaWeb
Příspěvky: 823
Registrován: 08 bře 2010 11:20

Re: Včelaření

Příspěvek od PermaWeb »

Odpověď přidal(a) Marek Hrdina na 24.Srpen.2010 v 14:06
Zatím je nás tu málo :) Mám stejný záměr, studuji vše co najdu, ale praktické zkušenosti jsou nulové. Snad se k nám někdo přidá ze zkušených včelařů, zde na Permawebu.

Odpověď přidal(a) Lukáš Neubert na 31.Srpen.2010 v 8:12
Taky jsem včelař bez včel. Mám ale dobrý kontakt na pána, který mi se včelami pomůže. Takže je to jenom o mé aktivitě...

Odpověď přidal(a) Hlad na 31.Srpen.2010 v 9:33
nejsem si úplně jistý jestli je dobré začít na zastaralých metodikách minulého století....
takový starý pán vám demagogicky předá rudé právo z roku 48,ale existují vyjímky.

Odpověď přidal(a) Filip Štemberk na 1.Prosinec.2010 v 21:01
Ahoj, já začal tak, že mi přivezl strejda včely i s úlem. Pomohl mi je přendat z rojáčku (jen radami) a řekl: ,,Tak a starej se." Předtím jsem chodil na kroužek půl roku ve škole. Včelařím sedmým rokem a snaším se pořád něco vylepšovat a přizpůsobovat životu, skutečnému životu, včel.

Středočeský kraj, 450m.n.m.

Zatím mám skušenosti s ponecháním světlého medu přes celou zimu. Nasazuji mateří mřížku 25 dní před vytáčením tmavého medu. Snažím se přijít na způsob, abych nemusel zakrmovat a léčit. Rád si o tom popovídám...

Odpověď přidal(a) bobek na 1.Prosinec.2010 v 21:39