Mravenečci na zahradě

Vše o zahradě
Kasha
Příspěvky: 15
Registrován: 22 dub 2013 13:47

Mravenečci na zahradě

Příspěvek od Kasha »

Dobrý a krásný den všem milým permakulturníkům :)


Nějakou dobu se snažím tvořit jedlou zahradu, zatím se mají dobře zvířátka z okolí, ale už se pracuje na plotě :)


Jsem technik a lituji, že nejsem zemědělec, ale na druhou stranu, bych možná jela v zajetých kolejích...


Na zahrádce kam kopnu, tak přeseknu žížalku :(( a když kopnu vedle, je tam mraveniště - PROSIM můžete mi prodat, co s těmi mravenečky?


Děkuji MOC MOC MOC


Karin


Bebe
Příspěvky: 347
Registrován: 19 črc 2012 10:49

Re: Mravenečci na zahradě

Příspěvek od Bebe »

Není důvod ke smutku, když přeseknete každou vejpůl, budete jich mít pak na zahrádce jednou tolik. Nebo, ryjte rycími vidlemi, žížaly se budou množit sami a mravenečci se dobrovolně odstěhují. Přeseknuté žížaly dejte mravencům jako kompenzaci za přesídlení. Vám taky hezký den :-)


Kasha
Příspěvky: 15
Registrován: 22 dub 2013 13:47

Re: Mravenečci na zahradě

Příspěvek od Kasha »

No, ale toto se mi moc líbí, děkuji a JUPI :)


kk

Bebe říká:


Není důvod ke smutku, když přeseknete každou vejpůl, budete jich mít pak na zahrádce jednou tolik. Nebo, ryjte rycími vidlemi, žížaly se budou množit sami a mravenečci se dobrovolně odstěhují. Přeseknuté žížaly dejte mravencům jako kompenzaci za přesídlení. Vám taky hezký den :-)





PilotPM
Příspěvky: 130
Registrován: 29 bře 2013 12:08

Re: Mravenečci na zahradě

Příspěvek od PilotPM »

Mám obavy, že těch žížal bude stejně. Není to tak, že přepůlením žížaly dostaneme dvě.

Bebe říká:


Není důvod ke smutku, když přeseknete každou vejpůl, budete jich mít pak na zahrádce jednou tolik. Nebo, ryjte rycími vidlemi, žížaly se budou množit sami a mravenečci se dobrovolně odstěhují. Přeseknuté žížaly dejte mravencům jako kompenzaci za přesídlení. Vám taky hezký den :-)





Bebe
Příspěvky: 347
Registrován: 19 črc 2012 10:49

Re: Mravenečci na zahradě