Všechny diskuse s popiskem permakultura (40)

Diskuse Odpovědi Nejnovější příspěvky

Permakultura - nový sektor

Nedávno se na ČT24 v Hydeparcích (diskusní pořad) objevili profesor ekonomie Milan Zelený ze Zlínské university, žijící a působící dlouho…

Zahájil(a) Cyril Prosecký

125 6. 28, 2015
Odpověď od Anastázie

Spolek Jižní Čechy

Uloženo uživatelem Blanka Daňhová 11.Březen.2010 v 22:36   Já jsem permakulturista začátečník z Budějc a ze Šumavy ;)

Zahájil(a) PermaWeb

11 4. 27, 2015
Odpověď od Andrea Rodová osada

Nová kniha David Holmgren: Principy a cesty nad rámec trvalé udržitelnosti za 299,-

Nabízím novou nepoužitou knihu včetně karet ke knize v kartonové krabičce za 299,-: Permakultura: Principy a cesty nad rámec trvalé udržite…

Zahájil(a) josef

1 4. 8, 2015
Odpověď od Alena Kováříková

Holistic Management - Alan Savory

As I have been learning more about Holistic Management the past years, I'm getting more and more convinced it would be the ideal approach t…

Zahájil(a) Pozuruj a jednej - PermaMax

25 3. 14, 2015
Odpověď od mastnacek

Ukázkové permakulturní projekty v ČR

Právě jsme (my, to je organizace Permakultura CS) ve spolupráci se sdružením Veronica vytvořili mapu s inspirací pro všechny, kdo se na nás…

Zahájil(a) Eva Hauserová

1 9. 4, 2013
Odpověď od QNX

Máte zkušenost s návrhem permakulturní zahrady

Ahoj, najde se někdo v okolí Čerčan/Benešova schopný a ochotný pomoct s návrhem a radami při realizace zahrady v permakulturním stylu? Síd…

Zahájil(a) Stanislav Valášek

6 8. 6, 2013
Odpověď od Sego

Jaký model při omezených financích.

Zdravím, řešíme s ženou, jak se dostat pryč z paneláku. Financovat to můžeme pouze prodejem právě bytu v paneláku, takže reálně máme na ná…

Zahájil(a) David Michal

15 5. 10, 2013
Odpověď od David Michal

Perma na Severni Morave

Ahoj, pokud víte o zajímavým perma projektech nebo lidech na Sev. Moravě, prosim poslat odkaz. Máme chalupu v Jeseníkách s cca 5 tis m2 a k…

Zahájil(a) Ludek Jedlicka

3 2. 28, 2013